Krátké tematické testy z českého jazyka a matematiky. Ideální na procvičování látky, domácí úkoly, suplování nebo opakování.
Jsou ideální na
Už nemusíte ztrácet čas přípravou a opravováním testů.
Připravili jsme pro vás více než 500 krátkých tematických testů z českého jazyka a matematiky pro žáky od 3. třídy ZŠ až po 4. ročník SŠ.
Testy obsahují maximálně 10 úloh a žáci je stihnou vyřešit za 10 až 20 minut.
Je na vás, jak a kdy testy využijete.
Každý žák se po ukončení testu může podívat na náhled svého vyřešeného testu.
Testování probíhá on-line v aplikaci ScioDat. Testovat není nutné v PC učebnách, můžete využít tablety i chytré telefony.
Po objednání získáte přístupové údaje a instrukce, následně jednoduše vytvoříte uživatele (jednotlivé učitele, kteří se chtějí zapojit). Každý učitel si pak vše řídí sám.
Výhody pro školu a učitele
Výhody pro žáky a rodiče
Seznam témat:
Procvičovací testy pro celou školu | 5500 Kč / škola / školní rok |
Procvičovací testy pro malotřídní školu | 1350 Kč / škola / školní rok |
Procvičovací testy pro jednu třídu |
1100 Kč / třída / školní rok |
Testovat je možné kdykoliv v průběhu školního roku. | |
Výsledky jsou k dispozici v aplikaci ScioDat okamžitě po ukončení testu. | |
Objednávka je platná vždy na daný školní rok (do 31. 7.) |
Celorepublikové srovnávací testování. Slouží pro získání kvalitní a nestranné zpětné vazby a porovnání se stovkami škol z celé ČR.
Více informací
Zjistíte úroveň vašich žáků v anglickém jazyce. Test vychází z kategorií společného evropského referenčního rámce pro jazyky a zkoumají znalosti každého testovaného individuálně.
Více informací
Testy pro ověření úrovně čtenářské a matematické gramotnosti.
Materiály do hodin založené na E-U-R.
Další materiály, semináře a příručky pomáhající v rozvíjení gramotností.
Více informací
Sám využívám Testy do hodin různými způsoby, např. jako domácí úkoly, zadal jsem na doma 3 testy a řekl, že z jednoho pak bude písemka. Často to využívám i ve třídě jenom jako procvičování, že žáci se připojí pomocí svých mobilních telefonů a vyřeší příklad, a pokud tam mají chybu, tak ji společně hledají. Výsledky využíváme na hodnocení žáků a převádíme je na známku.
Test Silných stránek je pozitivně zaměřené testování, které dává žákům náhled na jejich schopnosti a měl by je tak nasměrovat a motivovat v jejich vývoji a cestě za osobními cíli. Po testování jsme si v hodině Vkz společně zhodnotili, zda výsledkům žáci rozumí, co je překvapilo, jak se ztotožňují s výsledky. Žáci trefně uváděli různé příklady, jak své silné stránky využívají. Průběžně hrajeme sociálně-psychologické hry a pracujeme ve skupinách, přitom se vracíme k tomu, jak se při konkrétních aktivitách uplatňují typy schopností z testu (objevitel, tvořivec, parťák, nadšenec, kapitán). Doufám, že rodiče také využijí výsledky testů jako společné téma pro popovídání si se svými dětmi.
Ukazuje se, že umět je něco jiného než znát, že se v životě čím dál víc setkáme nikoli s větou „ukaž, co umíš“, ale „dokaž, co umíš“. Ve škole se testují jen vědomosti, proto nejen mě víc zajímalo i testování Dovedností pro život. Mám ověřeno, že takové praktické činnosti žáky baví. Zvláště pokud do nich ještě zapojíme moderní technologie.